Liveinlägg enbart för Anders (sur-farbrorn)

Lagar mat för fullt här på Valbogatan det blir fläskfilé med hasselbackspotatis och lite béa på det. Mjammi..
Sen ska vi traska ner på stan, jag, Henka och Sara och gå på bio. Det blir Män som hatar kvinnor. Jag ser verkligen fram emot att se den filmen, har hört att den ska vara bra och boken var ju sjukt spännande.

Efter bion vill Sara bjuda Henka på en drink som GRATTIS TILL DET NYA JOBBET! Såå jäkla skönt! Jobb här i Gefle, ingen mer veckopendling och älsklingen är hemma hos mig jämt.. längtar.. Bara några månader dit. Det ska bli mys...




GOTT var det vill jag lova...

Nu ska vi kissa lite och sen traska ner på stan och till bion...

Hoppas det går bra för dig Anders med hålslagaren, pärmar och alla alla papper!




Kommentarer
Postat av: ´´Sur-Gubben´´

Hahaha f-n va skön du e Tes! Ett live inlägg!! Inte alla som får de! Hålslagaren skötte se utmärkt å nu e d dags å luta se tillbaka i soffan å slappa me mera rö-tjut! Ha de gott ikväll nu =)

2009-02-27 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0