tes = KLANT!

Tog mitt förnuft till fånga och köpte tågbiljetter till och från Ljusdal... Nöjd som en galning var jag fram tills jag kom till skolan imorse och insåg att jag ska befinna mig på Sätras Hälsocentral 10.30 på onsdag för ett studiebesök hos astmasköterskan. Då biljetten inte var ombokningsbar var det bara att köpa ännu en biljett, till en senare resa.. Så om någon nu mot all förmodan tänkte åka till Ljusdal på onsdag så har jag en ticket vid 8-tiden på morgonen. bara att hojta! haha. Wish me luck.. Nåja, blir ju iallafall kvar till på fredag så vi hinner ju mysa massor ändå!
Jag har en otroligt spännande kväll framför mig, den ska spenderas på Willys, jag ska inventera. Japp räkna... räkna fel, räkna om, räkna fel igen, tappa bort mig, räkna om.. osv.. Har ju ett par inventeringar på min meritlista, dock blir detta den första där butiken är ÖPPEN och folk kommer o plockar där ja precis har räknat, har ingen aning om hur det funkar men jag litar på de som säger att det går..
Nu får det blir mat, innan jag ska bege mig mot siffrornas värld.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 03:01:22
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0