It's alive!

Det var ett tag sen sist. Har inte haft något nämnvärt att skriva, eller jag har inte haft någon lust att ens logga in. Sen sist, jag har haft lite sommarlov, n0llningen har varit och det var rolig. Var lite halvkrasslig så jag var inte den mest akiva phaddern under veckan, dock var jag på G när jag väl var med. Skolan har dragit igång igen, men full fart. Så nu tar vi stora steg mot tentan som äger rum den 25e september. Kursen vi läser nu heter Folksjukdomar. Mycket spännande och lärorikt och såklart väldigt mycket plugg. Mysigt.
Funderar på om jag ska ta mig en tur till Ljusdal ons-fre men kan inte bestämma mig då jag känner att jag har alldeles för mycket plugg för att göra det, å andra sidan skulle ja ju kunna plugga som en tok på tåget dit och hem. Ska fundilura lite på det. Vill vill vill.. Träffa fina Ullis och Tuva och bara mysa!
Solo ikväll... Vad göra? läsa en bok? titta på tv, fast det inte är nåt bra? Plugga? eller kanske spela lite ps3 :D hihi jaa jag vet inte, eller så bokar jag tågbiljett till ljusdal och ser fram emot det :D JAA kanske.. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gah plugg... man borde plugga lite varje dag nu. Men man är ju inte mer än människa. ;) Träna i veckan? PUSS

2009-08-31 @ 00:00:25
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0