velande sol...

Vädret verkar ha svårt att bestämma sig idag. Det är molnigt men ändå lite sol, tror inte att det är så kallt heller. Kanske blir regn, mysigt! Tog en morgonpromenix vid 7-tiden imorse eftersom jag inte kunde somna om efter att henka hade åkt till jobbet. Väl ute luktade det sommarregn och det var varm.. Blev ganska svettig med andra ord. Galet skönt att gå på morgonen, man blir så pigg. Dessutom går det ju undan med stavar.. sviiisch sciiisch säger det...

Idag får jag finbesök också, Bettan kommer hit och umgås med mig, ska bli mycket mysigt. Vi startar med lunch på stan så får vi se sen vad som sker. Skulle vilja ta en liten kvällstur ut till Ikea när henka har kommit hem med bilen, får se om hon orkar det :) Jag måste ju köpa blomlådor till alla mina blommor.. De får inte plats som det är nu. Måste få lite ordning där ute så man får plats och så det känns som att det är sommar.. mys. Vill ha en liten oas där ute på balkongen, vi har kvällssol och vad är mysigare än att sittar där ute bland alla blommorna och mysa på eftermiddagen/kvällen...






Just ja, Lisa har öppnat sin blogg för allmänheten igen så spring in och läs. Hon bjuder på sina galna äventyr och mycket bilder.




Kommentarer
Postat av: storasyster

vetu, det ösregnade här igår kväll. supermysigt var det! nästan så att jag längtade t hösten.... vill oxå motionera!

2009-04-28 @ 10:47:20
Postat av: Lisa

Haha galna äventyr! :D

2009-04-28 @ 14:19:29
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Robin

just nu är tyvärr Lisas blogg lite halvt nere... då det är lite strul med lisanorling.se-adressen. Hoppas att det kommer igång igen så snart som möjligt!

2009-04-28 @ 16:28:46
URL: http://www.roblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0