Tvättelitvätt..

Så skönt det är när alla kläder är rena och de ligger/hänger där de ska.. Nu har jag bara ett lass med lakan och badlakan/handdukar som ska tvättas men det tar jag en annan dag... Det bästa är när tvättkorgen är helt T O M. Det är en märklig känsla. Skönt att få plats inne i klädkammaren igen, får ta och försöka få in lite tvättrutiner så vi slipper smutshögarna..

Plockade fram ett par gamla pjucks som jag aldrig har använt, det "tredje paret" skor från skopunkten om ni förstår vad jag menar ("äsch jag tar de här då...."), tänkte försöka göra dem lite skönare så jag kan använda dem så ikväll är det jag som traskar runt i dem här hemma.. Hur som helst så är det ett par svarta pumps med ganska låg klack så de är perfekta att ha till vardags, måste bara gå in dem förstå så jag inte får ont i tassarna.

(skopunkten.se)


Var ju till Uppsala i söndags och sprang in en sväng på skopunkten då och hittade ett par pärlor som jag blev riktigt förtjust i. Dock fanns de inte i min storlek så jag tänkte beställa dem hem i brevlådan. Riktigt söta var de iallafall.
(skopunkten.se)
Hoppas bara på att storleken inte blir för stor istället..
Skopunkten är perfekt för en sån som mig.. Billigt, många skor för pengarna.. Kanske inte alltid de skönaste skorna men  som sagt det är billigt och jag använder de inte så ofta heller...



Kan inte bestämma mig om jag ska gå på föreläsningen imorgon, har en känsla av att det bara kommer bli lull-lull av det hela.. Ska fundera under kvällen så får vi se...





Kommentarer
Postat av: bettan

tvätta är tråkigt!!!MEN om man håller efter så blir det 100 gånger rolgare!!!!!åsså kan man lyssna lite på radio när man är i tvättstugan så blir det riktigt mys :-) hihi.......kan tillägga att jag me har ett antal skor från skopunkten som står uppradade i garberoben! men ibland så blir man sugen på ett par nya å då står det ett par hemma å väntar på att få dammas av! typ spartips...eller inte?1 PUss

2009-04-21 @ 20:45:48
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: bettan

Meh....jag skrev värsta långa kommentaren och den försvann tydligen....Grrrrr jaja...... puss

2009-04-21 @ 20:48:26
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla vilka pumiga pupor! vuxet...kärringjag har blott gymnastikskor.... o ett par ecco free! men har du verkligen pumps t vardags?! puss!

2009-04-21 @ 21:33:04
Postat av: Anonym

Oh! Skopunkten! Där sa du nåt. *får idéer*



:)



Pussa

2009-04-21 @ 23:00:23
Postat av: Robin

blev jättegott :)

Det grundrecept jag använde var detta: _grundrecept" rel="nofollow">http://www.tasteline.com/recept/focaccia_grundrecept

sen toppade jag med kalamataoliver, soltorkade tomater, rosmarin och flingsalt. :)

2009-04-22 @ 12:01:25
URL: http://www.roblogg.se
Postat av: Lisa

Meh, varför blev min kommentar anonym? Det var iaf jag som fick idéer. ;)

2009-04-22 @ 12:32:50
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Robin

600 spänn... så man gör det ju bara när man verkligen måste...

2009-04-22 @ 21:57:39
URL: http://www.roblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0