Nu är jag tillbaka.

Efter några missöden med en del rejäla missförstånd låste jag bloggen en sväng men nu är jag tillbaka. Fredagen och lördagen har passerat.. Igår åkte vi ut till Robins stuga för att äta sushi som Robin och Lisa hade tillagat alldeles själva. De är hur duktiga som helst och det smakade überbra! GOTT! Det skrevs historia den kvällen då min kära sambo, Henrik lät sig övertalas att dricka vin och vet ni vad? Han tyckte om det... Han drack lite till, och lite till.. Jag är överlycklig!



SnyggLisa får stå för modellandet för denna kväll. Fågelskådning på hög nivå. Mycket gemytlig stämning var det.
Själv höll jag mig nykter och körde den fina bilen hem från Eskön sent på kvällen.. Tack underbar L & R för en mycket mysig kväll. Nästa gång är det vi som står för maten och ni för vinet. Det ser vi fram emot..

Kommentarer
Postat av: Snygglisa

Å fan ja, vad snygg jag är.



Jaaaa! Lääängtar efter tesfood! :)



Parmiddagar is the shit.



Puss

2009-04-05 @ 18:55:40
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0