Helgen...

Det har varit en solig helg.. Fredags blev det pizza i kvällssolen på balkongen i lördags blev det grillning och lite stekning hos Anders. Även systeryster tog sig till Gefle och joinade, mycket trevligt. Har donat lite på balkongen, köpte massa blommor, har inte tillräckligt med krukor till dem. hihi. Ska ta mig till IKEA och köpa blomlådor så blir det bra sen.. :)

Imorgon ska jag, Lisa & Björn förbereda lite inför en intervju med en verksamhetschef samt prata ihop oss om lite annat till rapporten, borde ju såklart ringa och boka in en intervju med någon också, annars kan det bli svårt.. På tisdag kommer finaste Elisabeth hit. Det ser jag fram emot, ska bli tokmysigt att ha henne och lilla magen här på visit. Får se vad vi hittar på när hon är på besök, får hoppas på fint väder så vi kan vara ute.







Kommentarer
Postat av: Anonym

vetu, jag tycker att det är skitkul att du har en kompis som heter flanders! e d du el henkisch som e homer? hihihihihi

2009-04-26 @ 20:25:11
Postat av: storasyster

åhoj igen! kan du smsa mig så jag får ditt tfnnr i luren? puss!

2009-04-27 @ 09:18:36
Postat av: bettan

Yo!!!!Imorn ska jag åka till gävle!!!!skojsigt värre :-) hoppas det blir fint väder!! ses då! puss på re

2009-04-27 @ 10:54:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0