Finaste Bettan på besök...

Det var så mysigt så att ha Bettan på besök. Vi har ätit, gått, ätit, gått lite till, ätit, ätit, sovit, ätit.. Ungefär :) Imorse köpte vi nybakat bröd och gjorde goda smörgåsar med philadephiaost, gurka, tomat, spenat och ruccola. Smarrigt värre. Har strosat en massa på stan.. Fikat.. Träffade även på fabbo på stan idag - mys! Det har varit ett mycket mysigt dygn... Om några månader kommer bebisen också. Gosigt. Igår åkte vi även till IKEA och köpte blomlådor till mig så nu ikväll har jag planterat om de stackars blommorna som fick bo i lite sämre lämpade saker tills nu. Hoppas på att de ska pigga på sig lite nu och att det inte ska till och bli kallt ute...









Det börjar bli riktigt grönt ute nu, underbart! Tycker synd om alla stackars allergiker bara... Är glad att jag slipper sånt, visste rinner det kanske i nosen och kliar lite i ögonen någon gång ibland, men det är knappt märkbart så egentligen borde ja ju inte ens nämna det..

Riktigt fint blir det iallafall när naturen drar på sig sin sommarkostym.





Imorgon är det Valborgsmässoafton. Jag ska faktist jobba, de ringde idag och frågade så jag tackade ja. Jag behöver ju pengarna så.. Imorgon blir det 12.45-21 och lördag och söndag jobbar jag 7-16.. Pust, men skönt med lite kosing, hoppas jag får lite fler pass så man inte är helt pank i maj och juni...

Hade dock varit mycket mysigt att titta på en brasa imorgon men det får jag väl ta nästa år då kanske...





Kommentarer
Postat av: storasyster

de flesta brasor tänds väl inte förrän klockan 21...? verkar mysigt i gävle, fikat såg himla gott ut! kommer i sommar!

2009-04-29 @ 19:50:56
Postat av: tes

Mjaa de har du sant i, frågar är ju bara om jag orkar pallra mig iväg då... :) Vi får se..



Ni är mer än välkomna!

2009-04-29 @ 21:02:50
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint du fått på balkongen =)



jag jobbar också kväll imorrn, sen börjar jag 7 på fredag, så det blir en lugn valborg för mig med...

2009-04-29 @ 22:01:30
Postat av: bettan

Heej och tack för senast!! Jag är förkyld nu jag.....snörvel....men fan uppe med tuppen iallafall!!!!Fiiina collage du har knåpat ihop :-) hoppas på mycket mer bilder på bloggen nu!!!! hoppas du får det trevligt på jobbet!puss

2009-04-30 @ 07:20:45
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0