5/4 2009


Idag blev äntligen Micke & Nanny föräldrar. En otroligt söt liten flicka blev det. Stort grattis till dem!



Förövrigt har det varit en riktig slödag för mig, regnade hela förmiddagen så vi vilade några timmar och när vi vaknade igen var himlen klarblå och eftermiddagssolen sken för fullt. Det blev lite kaffe på balkongen, gott. Så fruktansvärt skönt nu när man kan ha balkongdörren öppen, sitta i solen och njuta. Jag älskar´t! Katterna också för den delen..

Ikväll blir det bio för oss, Fast&Furious. Vi får se vad den har att bjuda på. Det blir nog en ganska skön söndagsfilm iallafall. Imorgon är det måndag och nästan heldag i skolan, introduktion och föreläsning, sen tänkte jag förbereda mig inför seminariet på onsdag så jag kan vara ledig på tisdag då det blir träning. Body Pump för hela slanten. Har fortfarande träningsvärk i biceps och triceps sen i ONSDAGS. Helt galet bra träning med andra ord.

Snart dags att börja laga lite mat, det får bli fläskfilé idag också, dock tyvärr inte grillad.

Har haft en mycket bra helg och jag hoppas att ni också har det!


Kommentarer
Postat av: Evve

tack! allt väl...hur är de sj?

mkt i skolan?

2009-04-05 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0