Söndag, snart slut på det roliga!

Helgen e snart slut och den har passerat snabbare än vanligt tycker jag. Antagligen för att jag hängde i skolan till 16.30 i fredags o sen satt i bilen hit o då var det i princip redan kväll när jag var hemma o hade landat..

Igår var vi till Ackis på öppet hus. Jag fick snirkla runt i ett knä o leka titthålsoperation. De ni!
Apropådet lär jag ringa o beställa tid eller få remiss eller vad som helst för mitt knä. Nåt är helt galet innuti, tänk om det blir en sådan operation för mig. SCARY! Borra hål i knät o sen stoppa in prylar o pilla runt där inne.. iih.. Risken finns ju har jag fått förklarat för mig, men samtidigt är det kanske det bästa så det blir helt läkt...
Vill ju komma igång o träna, känns väldigt långt borta just nu.

Om en kvart kommer en person hit o kollar på lägenheten. Får hoppas på nåt positivt!


Tror att ja kommer få sitta hela natten med plugg. Vill ju inte plugga när ja är här hemma hos min älskling!
Jaja, de löser sig alltid!

Imorn ska vi ha blöja på oss i skolan! hahaha o bli matade, tvättade, påklädda, avklädda osv.. Hoho Spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0