Skärpning

Yes, även fast uppgitfen som ska göras är grymt tråkig så måste det blir GJORT.
Så nu får lilla jag skärpa till mig och skriva klart det så det är färdigt imorgon när vi ska ses i gruppen och få rapporten klar.
Ska bli skönt när den är inskickad o vi inte behöver tänka mer på den..

Imorgon ska jag dessutom tömma min brevlåda, den är nog ganska full! Räkningar, räkningar räkningar.
Ikväll ska jag beställa kurslitteratur till nästa kurs. Ska bli kul med anatomi, har sett studiehandledningen och det blir MYCKET plugg, men det ska bli skönt att känna att man lär sig någonting!




Nu, skriva klart min lilla sida om omvårdnadens bärande bregepp.. Ni hör ju hur kul det låter.
hahaha



Kommentarer
Postat av: bettan

tjao!!!!gävle imorn eller?duktig du är som pluggar tyvf bcker jag :-) jävla vincent!!!!dont like him right now........grrrrr...han gör illa mig!kom å hämta honom!!!!lär ju ses nåt i helgen...har inga superplaner direkt....puss

2008-09-18 @ 21:47:42
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0