Jag ger upp.

Vet ärligt talat inte alls hur jag ska få ner texten på papper.. Förvirrande mycket personer och teorier de handlar om.. jaja, får ta en snabbgenomgång med gruppen imorn så får vi försöka få nån ordning på det hela! Det är ju trotsallt ingen stor grej som ska göras...

Nu blir det sängen för mig.. Fruktansvärt trött.. Hungrig också. Längtar hem till älsklingen och våran sköna säng. Den lilla skruttsängen ja spenderar mina nätter i här är HEMSK, Fjädrarna känns rätt igenom och jag vaknar med ryggont hela tiden, det spänner liksom över njurarna... Precis så hade ja i våran gamla säng, den va också för hård.. saknar våran sköna... Längtar..


Men nån liten blund ska man väl få iallafall..


Morgondagens mission: Rollspel - Vårdare/Vårdtagare (del av en ex.uppgift), maila in en examinationsuppgift och ett utkast före kl 13, Seminarium om Kunskap och lärande. (BORING)
Om jag hinner ska jag även ringa o boka tid för undersökning av mitt knä.. Hoppas att ja inte behöver vänta för länge.
Sen ska jag även försöka hinna med o kanske kanske lyckas med att operera min cykel så den är funktionsduglig igen!


Men nu - SÄNGEN



Godnatt

Kommentarer
Postat av: storasyster

cajsa påstår att det är ofint att läsa folks bloggar utan att tala om det. jag läser din också, tihi! puss!

2008-09-08 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0