Äppelpaj!

Blev hembjuden till Fina Bettan på nybakad äppelpaj. MUMSFILIBABBA! Och så bra gick det för mig att försöka skärpa till mig när det gäller glufs! Haha, Men imornbitti ska jag pallra mig upp till spåret o gå lite innan frukost. Följde med henka upp och gick ett varv medan han sprang iväg före mig. Mycket skönare för knät att gå på det underlaget så ja tänkte att jag kan passa på o göra det nu innan jag åker upp till Gävle i helgen. GALET SKÖNT att få röra på sig. Även om det känns en hel del i mitt lilla knä, skiter i det om läkaren säger att det inte är nåt fel på mig så är det inte det, pajjar knät totalt då vet jag vem jag ska stämma.. hahahaha

Imorgon ska jag skriva klart min uppgiift också, ska läsa lite till i kurslitterature så jag kommer in i tänket o sen är det bara att släppa ut alla tankar och idéer om det hela.. Ska nog gå bra...


Det är så mysigt o träffa Bettan, så söt o snäll flicka och hon är alltid glad.. ALLTID!
Sötan!



Nu ska jag glo lite på scrubs innan jag går o lägger mig och förhoppningsvis är jag inte lika trött imorn när jag vaknar eftersom jag har motionerat lite idag (för mer än tantmotion var det då inte).

På torsdag bli det jobb 7-14, får tacka Elina för att hon tänkte på mig där.. Mycket snällt. (även om jag kanske var sista alternativet) hahaha

Nej nu, till nåt vettigt... TV:n

Kommentarer
Postat av: bettan

hihi vad söt du e som skriver så snälla ord om mi!!!får se om d blir nå utgång på lördag då.....?! C-YA

2008-09-25 @ 20:07:16
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0