SOOOL.. underbara värme.

Jobbade 8.30-13 idag. SKÖNT som tusan att slippa stänga... har suttit på balkongen o käkat grillrester och sen jordgubbar. mmm. underbart.. 2 timmar till samling. Vill sola. men dumt att steka i solen innan match :(


Promenaden imorse då. hahaha.. Va ju inga problem o få in tekniken med armsväng iaf :) men faan inget grepp i backen, bara slant hela tiden.. hmm jaja. träna träna.. skönt var det iaf.. :)

Nu ut på balkongen (dricker massor med vatten)

Nervös inför matchen. JA!

Kommentarer
Postat av: Case

Haha, jag veeet! Va klurigt å få grepp i backen, men tror att de blir bättre när man gått lite. Misstänker att det är gummit som gör det så. Hang in there! ;)

2008-05-29 @ 15:27:55
URL: http://case.blogg.se
Postat av: julia

hahaha du och dina stavar! sicket tjat =D laddad inför lördag! ja! men jag blev lite mindre laddad när jag tog ut mig till matchen på söndag =( men vafaan, en b-lagsmatch kan man väl få vara lite bakis åp? eller? LADDA!!

2008-05-29 @ 23:25:22
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0