Nya tag..

Onsdag idag.. Vaknade och var inställd på att stick ner till gymmet, men det var verkligen ett bombnedslag här hemma.. Så det blev ett städyck istället.. har dammsugningen kvar nu.
sen bär de iväg till syster. sen bildemo och köpa en strålkastare till min bil.. Luncha o sen stockholm!
traska lite på stan, käka o kolla på FOOTLOOSE.. Roligt!

Blir en sen kväll för mig, men börjar inte förrän 15 imorgon.

annars då... Jodå.. försöker att tänka på annat. Men det är svårt... Går inte många minuter utan att jag tänker på 
den underbara människan som lämnat oss. Jag har bara fina minnen kvar.. Hans härliga skratt ekar i mitt huvud.

Blir lite leds på folk som bara gnäller och gnäller över helt obetydliga saker.. Igår hade jag en kund som jag bara ville skälla ut och förklara för henne att livet är kort och framförallt SKÖRT. Men det kan man ju inte göra.. Det får hon upptäcka på sitt sätt..

Lär väl bli klar med städningen nu så jag kan göra mig redo för avfärd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0