Stavgång is the shit.

Köpte stavar för en vecka sen och tog en runda förra veckan, sen dess har det inte blivit nåt då jag inte haft tid eller ork osv. Men igår tog jag en runda på morgonen, 1 timme, så satans skönt och man känner hur bra det är för kroppen.
Mot kvällningen var jag såå sugen på en till så jag traskade ut 1 timme även då. Woho. Nu ska jag bara dricka lite kaffe och så ska jag ge mig iväg för dagens tur. SÅ SJUKT SKÖNT, man nästan känner hur fettet bara raasar av en. haha NÄSTAN iallafall.  Mycket lättare att gå med stavar, inte alls samma belastning som utan och det känns att hela kroppen får ta i. Till och med magen! LOVELY! Beach 2008 here I come, jag tror att jag hinner med detta tåg. Det känns så iallafall!

Jobb ikväll då 16-21.20 Känns väl sådär. Undrar om det är nån OB dagen före röd dag? Är det de? Skulle ju inte va helt fel. Jobbar även imorn 9.30-15. Kort pass men dubbel OB så de gör ju inte mkt. Även kortpass på lördag. 16-21.20 Inte så kul att åka o jobba kl 16 på en lördag. Men skitsamma. Ledig på söndag så!

Kaffe nu, sen promenix i värmen.. Går nog en extralång bit idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0