Hoppas på det bästa.

Knät känns mycket mycket bättre nu. Jag kan gå normalt och belasta det rätt mycket också. Kan dock inte gå nån längre bit då gör det lite ont men det kanske är bra? Kanske är bra o nöta lite? Jag vet inte jag.
Tänkte iallafall försöka mig på en långpromenad på lördag förmiddag, innan dopet. Känns det ok så blir det en på söndag också och förhoppningsvis kan jag kanske till o med springa några rundor i spåret nästa vecka. Vore kanon det. Det kryper i benen på mig, vill ut o röra på mig, springa, gå, hoppa. haha vad som helst! Cykla kan jag iallafall göra utan känningar i knäna vilket jag inte kunde i helgen. SÅ det är bra.. Mycket bra!

Idag jobbade jag 7-12 på torggården, dom är ju såå rara! Hoppas på att få lite fler ströpass där så jag kommer in i det tills jag ska jobba hela veckor där. Får se hur det blir med hemtjänsten sen också. Allt är bättre än Åkra. :)
Efter min sväng till Ica idag (som gick förvånansvärt bra) så åkte jag o köpte en doppresent till lille Otto. Vet inte om hans syster Klara redan har det jag köpte, inte så kul isåfall, men det är ju bara o byta! Det löser sig alltid. Om hon inte har den så är jag jättenöjd med presenten.


Nu kommer snart H hem från jobbet. Dags att slänga ihop lite mat då. Kanske att det till o med blir en promenix nu ikväll.
Jag tror nästan det, kan ju bara vara bra för knät, tycker jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0