Aldrig mer.

Gårdagen var mycket trevlig. Jag och elin spenderade några timmar i västerås.. köpte 2 klänningar och en kjol.
Kollade även på fotboll, matchen hade mycket att bjuda på, bla FYRA utvisningar. hahaha Roande.

Sen var det fest, god mat. Tjejerna anslöt vid 20.30 och då var det full fart. Vidare till hotellet vilket jag ångrar hårt.
Det var totalt värdelöst där.. Jullan kom inte in för de tyckte att hon var för full, helt sjukt. jag var fullare än henne men det sket han i. Vakterna på hotellet är ett enda stort skämt. Stackars pojkar.

Kaos vid hemgång, hoppas jag fick med mig alla sakerna iallafall..

Aldrig mer hotellet.. Var knappt folk där heller...


idag blir det steka fläsket i solen. 
Imorn, intervju 8-12 sen jobb 13-21. Låång dag!

Kommentarer
Postat av: julia

haha jävla vakter alltså, helt störda. jag var visserligen jävligt dräggig men inte så pass att jag inte skulle skött mig där inne. uscha!

2008-06-01 @ 19:28:37
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0