Omplanering

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Enligt mina planer skulle jag ha varit igång med flytten nu men så ser det inte alls ut.
Har lyckats packa en Ikeasäck med kläder.. hur mycket ska jag packa ner? Tänkte att det är smart att rensa ur all skit jag inte använder...

Lördagen var kul tills vi gick hem, hade ont i fötterna o gick utan skor och när ja skulle ta på mig skorna igen så måste benet ha låst sig för knät hoppade ur led IGEN! 3e gången, blir heelt knäckt. Känns inte som att ja nånsin kommer få nån ordning på detta knä. Så nu hoppar jag på kryckor o känner mig tokstressad inför flytten. har skjutit upp det till imorn. Fattar bara inte hur jag ska lycka packa allt, bära ner det, få det till Gävle o bära in det där.. Gaah blir galen.. går ju inte att göra nånting. Men idag är det lite bättre så förhoppningsvis är de ännu bättre imorn :)

Ingen idé att ringa doktorn heller, får betala för att få en remiss, får en remiss men kan inte börja med sjukgymnastik förrän jag fått tillbaka rörligheten i knät så då kan jag lika bra vänta tills jag har gjort adressändring o bor i Gävle, blir lite hattigt att gå på sjukgymnastik här nere. Haha.. Och dom kan ändå inte göra nånting IDAG, dom kommer bara säga att jag ska vila o då göra jag det först o sen går till doktorn. Blir nog bra, hoppas på att knät blir lite bättre snart bara.. :)

Blir alltid lika förvånad när jag märker hur nästan hela kroppen påverkas av trasiga leder i knät. Minsta rörelse känns och hela kroppen jobbar mer än jag trodde. hahah

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

hej tes!

jag var just inloggad på min gamla blogg (iric.blogg.se) och såg att du lämnat en kommentar där. tack för din länk! :) nu finns jag numera på adressen www.erikwesterdahl.se som du kanske sett!

trevlig kväll!

2008-08-18 @ 21:35:58
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0