Nedräkningen startar snart

Mycket att se fram emot nu, komma igång på riktigt i skolan, flytta till våran 3a, födelsedagen+inflyttningsfest, JULAFTON!
Oh, denna höst kommer gå så fort, jag är rädd att jag inte kommer hinna med själv. Helt plötsligt är det december och julen närmar sig med stormsteg och jag har förhoppningsvis en grymt härlig första termin i bagaget. JÄKLAR vad kul det kommer bli!

Det jag har sett av hur de här tre åren kommer se ut verkar hur bra som helst. Mycket praktik och klinisk utbildning. Men även en hel del hårdplugg. Jag är så redo för det! Det här känns helt rätt. Jag ska bli sjuksköterska och det kommer bli jäkligt roligt!

Min klass verkar bra och gruppen jag hamnat i denna kurs är klockren, seminariet igår kunde nog inte varit bättre, full fart på allihop och det gick knappt att få tyst på oss! Kul med mycket feedback är det ju också.

Oh jag är helt nipprig i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0