Inga framsteg

Kände mig pigg i kroppen för en morgonpromenad. Gick ruskigt bra till en början o ökade på tempot lite. Halvvägs börjar det ila i hela knät och var steg smärtade. Attans.. Vill ju att det ska vara bra... haltade resten av vägen hem och nu sitter jag här, måttligt irriterad.

Betyder det att man är otränad om man känner pulsen i hela låren när man har stannat? Jäklar vad dålig form man är i, fort går det. Kan ju konstatera att jag har blivit av med lite muskler iallafall.  Men men, bara o köpa träningskort när man anländer till Gävle. Känns bra med en paus från fotbollen, dock vet jag ju inte hur lång den blir, kanske blir så sugen så man börjar lira till vintern sen.. kommer ju sakna brudarna i haifen så grymt mycket bara.. Men blir något tufft att pendla för att lira boll så det är ju inget alternativ, blir det fotboll så blir det där uppe. OM mitt knä nu behagar att bli bra någon gång..

Nu blir det duschen sen får vi se vad som sker, ska träffa Bettan för ett litet äventyr iallafall. haha. Och lunch hos mamsen, hon är snäll hon!

Imorgon blir det en tidigt tripp till Gävle och tillbaka, litet mission som jag hoppas blir av iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0