Hahahaha


Bara tisdag än så länge, mycket kvar av denna vecka! Gör mig inte så mycket, kan lika gärna jobba nu så har jag det gjort för ett tag framöver. På fredag blir det dessutom mat o kanske nåt annat trevligt hemma hos U o K. Trevligt!


Jag har råkat tacka ja till ett rum som det inte är tillträde till förrän 1a sept.. Har även tackat ja till 21 st med inflytt 16 aug. Men men min vanliga otur så kommer ja garanterat få det rum som ja skulle tackat NEJ till. KLANTSKALLE. Måste ju ha boende från den 20e. Vågar inte radera den från listan heller. haha, kolla upp det där kanske. så typiskt mig..

Om en timme ska vi åka till Fyrishov och lattja i vattnet.. hihi.. Finns ju inget kul o göra i detta väder så det blir nog tokmysigt att bada.. Har inte varit där på fleeera år. Looligt.


Imorrn - Delad tur.. YEAY! kul...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du syftar på Elina eller=)?

2008-08-05 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0