Skönaste träningen.

Så skön träning idag.. Inge ansträngande alls i princip utan vi tränade avslut mest, en del inläggsövningar o bara såå nice.. så även de som var bakis kunde kommit ner.. ;) saknades nog en 5-6 pers som alltid tränar annars.
Men men... är ju ingen match i helgen o då behöver man ju inte träna.. HAHAHA

jaja... kul var det iaf. Jag måste köpa nya skor mina e sämst. Köp aldrig skor som är "anpassade" för damer.. om du inte har såna fötter vill säga.. jag har det inte.. så de är alldeles för runda i modellen.. och är heller inte särskillt sköna.. så nya blir det... ska in o prova lite i veckan kanske.... Adidas blir det nog iallafall...

Malmö på söndag. yees. de ska bli nice.. kul som satan. dock ångest inför flygresan. huua.. e ju bara en timme men ändå.. Ja vet vad de kan bli för plan :( huuu...

Duschen nästa.


Kommentarer
Postat av: Monica

Det har inte slagit dig att folk inte tränar för att det var dagen efter Valborg? Dessutom har det varit nere samma människor sedan försäsongen började, som har tränat hela tiden, utan att belönas med någon match på helgen. Vi kanske tror/tycker helt olika om människors motiv till varför de tränar.

Ville bara kommentera detta så kan jag släppa det sen, annars vet jag att jag skulle irriterat mig på det, så därför skriver jag det nu istället för att ta det när vi ses.

2007-05-01 @ 21:36:05
URL: http://monica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0