Hopsan!

Fredagkväll. Nyligen hemkommen från en av de värsta dagarna på jobbet nånsin.. (har bara jobbat där i 1,5 månad) Hehe men men, löningsfredag folk handlade som idioter, det var köer köer köer o de tog aldrig sluut. Värst var det när jag höll på o kissa på mig, var tvungen att tvinga en tjej o sätta sig i 2 min som egentligen skulle ha rast.. :(

idag var det alltså ingen bra dag på jobbet..

Nu har jag planterat om mina blommor som ja har på balkongen, blev så fint så..

Inga planer alls för kvällen, jobb imorn igen dock bara till 16.30 men då äre stress stress hem fixa sig o sen tillbaka in till sala för kalas.
Vi är 6 st tjejer (tror jag) som ska hem till åsa o Kalasa lite. Det ska bli mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Min kväll har varit toppen! är superladdad för morgondagen också, kommer bli underbart:) Vi ses garanterat då hoppas jag;) dyu borde komma på efterfest hos mig av goda chokladkakor då:) pussis sötis

2007-05-26 @ 00:55:46
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0