Nu är det över... Slut...

Då var min VFU period över för den här gången. Tillbaka till skolan med föreläsningar, rapporter och seminarium. Nu sitter jag i biblioteket och pillar på min och Saras rapport om interaktiva media i vården. Oerhört stimulerande. Bara man kommer igång och skriver lite så ska det väl glida på bra sen, hoppas jag. Varför sitter jag då här och skriver, kan man fråga sig. Därför att jag kommer inte ha tid sen och jag måste ju berätta för Er hur jag har det. Annars kryper ni väl på väggarna!

Vi ska maila enhetschefen på avdelningen vi var på för att lämna en liten CV, om det någon gång skulle krisa med personal så kan vi vara sista utvägen. :) Bara det att vi inte har någon mailadress till henne. Hur ska vi lösa det? Skicka på posten kanske?

Nu ska jag fortsätta med rapportskrivandet, sen knata ner till bolaget och sen vidare hem för att slänga ihop lite mat innan vi ska iväg på fest! Just det, fest ikväll hörrni.. S. skeppsbron 10B. Välkomna mina vänner! Hör av er för portkoden!

Ha en fin fredag..

Kommentarer
Postat av: Danne

Schluuut =) Ja ge oss stackare vad vi vill ha!

Ha så kul ikväll!

2009-03-27 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0