Plugg... Sen jobb....

Idag ska uppsatsen om vårdetik vara inne, jag har en hel del kvar att skriva så det är vad jag ska spendera min förmiddag med. 12.45 ska jag jobba, ända till kl 21. Jag måste säga att det nästan tar emot nu när det är så fint väder. Men jag behöver pengarna och jag behöver komma in i jobbet så jag känner att jag har koll på läget inför sommaren. Förhoppningsvis går tiden fort och alla är glada.. Brukar kännas helt ok när man ändå är på plats. Vill ju jobba så jag klarar av att leva, det blir snålt med pengar i maj och juni så jag tänker jobba så mycket jag bara får nu..


Lär sätta igång och skriva nu så jag kanske hinner vara ute en liten stund..


Vad gör ni denna Valborg? Hoppas att ni får en fin dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0