busy..

Har ingen skola på hela nästa vecka. Det är tänkt att vi ska skriva en examinationsuppgift om etik då. Dock har jag redan hunnit boka in lite roliga saker. Jag kan till och med se fram emot nästa vecka..

tisdag - titta på en lägenhet
onsdag - gå dubbelt på hemtjänsten, kvällspass.
torsdag - gå dubbelt på hemtjänsten, dagpass.

Det ska bli mycket spännande med hemtjänsten känner jag. Har bara jobbat på boende innan så detta blir något alldeles nytt för min del. Roligt och nervöst. Lägenheten jag ska titta på är lika stor som den vi har nu, dock 1000:- billigare i hyra och närmare stan. Synd bara att Henrik jobbar men jag ska nog kunna titta på den själv. Vi har samma smak och tycke vi två.

Ser såklart fram emot helgen massor också.. Ljusdal - Familjen Holmberg-Blom. Mys mys mys. Ska bli skönt att träffa lite folk man inte träffar så ofta.

Nu ska jag ta en vals med dammsugaren, sen bada eller duscha. Kan inte bestämma mig..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mysigt med lägenheten. Supermys! :) Bra att ni tycker lika också.



Pussaaas

2009-04-09 @ 18:31:09
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Sanna Berggren

Hemtjänsten är ett mycket roligt jobb! Lycka till:)

2009-04-12 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0