Gårdagens bravader med Lisa!

Lisa, jag norpade lite bilder från dig, hoppas du kan förlåta mig!

Igår efter föreläsningen slog jag och Lisa våra kloka (!) huvuden ihop och fixade seminarieuppgifterna, det var inte det lättaste. Njurarna är kluriga mekanismer. Efter det gick vi hem till mig och stoppade lite mat i oss. För övrigt så har någon stulit min Gorby´s pirog som jag hade i frysen, den låg där och väntade på ett stressat tillfälle.. Tydligen hann någon annan före. Mindre än två veckor nu! Jag längtar bort härifrån! Visst alla är trevliga men jag orkar inte handla mat åt andra människor, jag har absolut inte råd med det heller...

Det blev lite vin för fröken Norling och mig innan vi begav oss mot Kåren och maten. Pyttipanna stod på menyn, Yeay! Lite tävlingar och tydligen finbesök av två Brynäs-snubbar, vet dock inte vad de hade för uppgifter i klubben.
Med buss begav vi oss mot Läkerol Arena för att se Brynäs spöa HV71! Det var en mycket trevlig dag och kväll med dig min vän!




Lagom laddad på Kåren..

Danne och Lisa när vi hade anlänt..

Lisa och Robin är redo inför matchstart!





Nu blir det frulle och sen en promenix via stan hem till Lisa! (Kameran SKA med)


Ha en fin dag nu!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Sån film har jag sätt oxå.. när jag gick omvårdnad. Vi skulle få se en ritktig,men de va slut på lik (!!!) i gävle. nått sånt.. och skolan vie väl inte skicka oss till uppsla. men får ni se film oxå? märkligt.. ni borde ju va med på en. mende kommer nog! sjukt intressant!! och lite brutalt..



såga såga klipp klipp!!

2008-11-04 @ 10:37:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: bettan

kul med hockey jue!!!!!ja du ska absolut köpa ny deo!!!!har inte svettats nåt mkt alls idag som jag trodde att jag skulle......puss på söta du:-)

2008-11-04 @ 16:34:10
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0