Rehab.

Grymt trevlig sjukgymnast måste jag säga. Skönt att träffa på någon som fortfarande tycker om sitt jobb.
Nu stundar det 6 veckors träning med honom för att se om mitt knä blir bättre. Hoppas på det! Blir det inte bättre är det antagligen menisk eller nån lös broskbit som inte mår så bra och då blir det ortopeden och MR osv.. SKÖNT att sidoligament och korsband är hela iallafall.. Ska dit på tisdag och torsdag... spännande


Kommer bli ruinerad av detta men jag lär nog få ett frikort på köpet så då kan jag gå till doktorn GRATIS sen om jag behöver.. hahahahahaa bara jag blir bra i knät blir jag glad..

Såg en lapp inne på kåren om ett spelarjagande lag. div 3 och 4 spelar de i. Kan ju säga att jag blev grymt sugen. hoppas på att vara bra i knät till våren så kanske man kan försöka hitta ett lag tills dess.. Det har gått 6 månader sedan jag spelade sist.




Nu lär jag ta tag i plugget. Tenta nästa fredag!

Tiesto har fått damp, han kör rally med sig själv överallt i lägenheten... Överskottsenergi tippar jag på.



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

Jaa.. skaffa jeansen!!

399:- så de är ju nästan gratis ;)



hihi va bra att du tycker de, känner mig inte alltid så.. :)



KRAM

2008-12-10 @ 15:56:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ah vad skoj!

trivs eh nja...jag har tröttnat ganska rejält och det är ju inte direkt höjdarlön om man säger så.

2008-12-10 @ 17:34:12
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, vad är ligament? Svar: smörjer lederna..

Mitt svar på första tentan haha. Men du verkar ha bättre koll :) Hoppas knät blir bra!



Och JO, klart du klarar tentan. Vi har ju gjort det förr :) fast jag har fanimej inte ens kollat i böckerna.. vi får ta tag i oss själva nu så vi kan njuta av "jullovet"!

2008-12-10 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0