Okey, jag kör på ett sånt inlägg jag också..

SPOTIFY! vilket underverk!!


Varenda blogg jag varit in i nu dyrkar detta, jag hakar på och visar min tacksamhet även jag.
THANK GOD!

Jag vill tacka älsklingen som introducerade detta för mig
Jag vill även tacka Fina Lisa som gav mig en invite så jag nu kan poppa vilken musik jag vill. GRATIS OCH LAGLIGT!

Underbart! hihihi.. 


Vet ni vad jag ska göra nu? Hahaha. Ska faktist återinviga min stavar, jag ska ta preimär-stavpromenaden i Gävle.
Vilken grej!

Hörs senare. Nu ska tesan börja blogga igen, på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja du har rätt, de är från h&m och kostade 298 kronor :)

2008-12-06 @ 16:04:41
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Case

Vad tusan är det där jäkla spotify för nåt?! Tell meee!/ sis.

2008-12-06 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0