Folksam

GOD MORGON..

vaknade först 6.59 och var skitförbannad för att klockan inte hade ringt... Tänkte lite... tänkte lite till och kom på att det är fredag och jag har ingenting i skolan idag. SKÖNT! Bara att somna om och försöka bli utvilad.
Vaknade nu med en sprängande huvudvärk och är stel i både nacke och rygg! KUL.. Skulle med andra ord ha gått upp kl 7..

Vill ni veta nåt äckligt? Mitt hår är så jäkla snuskigt, det känns som jag har en tight mössa på mig. Det är så SKITIGT, FLOTTIGT och FULT. Har nämligen tvättförbud på mitt hår. FRÄSCHT! Ska försöka hålla mig hela dagen idag också så tvättar jag det imorgon. Hoppas att jag klarar det. haha DET ÄR SÅ ÄCKLIGT! Bläää

Ska ner på stan en sväng idag, först måste jag städa lite här hemma och byta lakan i sängen, ta bort förkylningslakan och få nya fräscha! SKÖNT.. Men sen ska jag traska ner, träffa Sara på stan och sen kommer Lisa ner en sväng också. MYS
och i eftermiddag kommer Älsklingen hem! Lycka..

Ringde upp folksam idag för att säga upp min hemförsäkring som jag totalt har glömt bort att göra. Bra där där Tes. Tjejen jag pratade med var nog den trevligaste på denna jord! Jätteglad och snäll och jaa, Perfekt kundbemötande! Det ska hon ha cred för.. Åh, skulle nästan kunna prata med henne en stund till, synd att jag inte har 50 bilar att försäkra, då skulle ja få prata med henne jättelänge... oooh!


Nu blir det frulle o sen en dans med dammsugaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0