What??!?!

Eva ringde precis ( ansvarig för scheman på jobbet) o frågade om ja kan jobba på midsommarafton 9-15.30 eftersom ja ska jobba midsommardagen oxå, WHAT! jag har inte ens fått den tiden vilket hon påstår så nu ska ja tydligen jobba 15-21.20 på midsommardagen. SKITKUL! nej nej nej. fan vad värdelöst. Sommarschemat som ja har fått börjar v 27. MORR fan va arg ja blev. men men. de e ju pengar så ja får väl helt enkelt ställa upp då. jätteroligt, nee..
Så detta betyder att jag ska jobba hela midsommarhelgen. :( antingen får jag planera allt innan ja åker o jobbar på lördagen fixa mej o sticka direkt på kalas o dricka fort fort fort för o hinna ner till övrigas nivå lr så får jag agera chafför lr nåt. Tippar på det första, skyndar jag mej är jag klar o hemma till 22. Förhoppningsvis. De e tur att man nästan alltid firar midsommar här hemma på vischan..

nu ska ja käka o sen göra mej klar för avfärd mot jobbet.. :)

Kommentarer
Postat av: julia

partyprisse där! snart logdaaans=)

2007-05-18 @ 20:03:01
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0