Sveriges Nationaldag.

Grattis säger jag till Mimmi, Axel, Richard och Danne.. De fyller alla år idag! vet att det är nån mer, men man kan inte komma ihåg allt.
Anna fyller ju tillomed 20.. STORT GRATTIS TILL DEJ!!!!

Igår åkte jag Elin o Henka till tärnabadet o solade o badade, vi blev röda allihopa i solen, fast minst jag då jag iallafall smörjde in mig. DUKTIG TJEJ! I know my Skin! Mysigt var det. Sen blev det jobb o det var hemskt. VI var för för få som jobbade på kvällen det var massa folk o puckon åker o storhandlar vid den tiden så de inte är klara förrän 20 över 9.. DÅLIG STIL tycker jag. vi stänger faktist kl 21!!! (vilket betyder att vi oxå vill hem från jobber, precis som alla dom säkert vill hem från sina..)

Idag kommer det bli ett helvete heela dagen. Folk är lediga, handlar inför kvällen/dagen o studenten.
jobbar 10.30-18.30.. huuua.. massa folk. men massa pengar oxå. RÖD DAG - DUBBEL OB! NICE!
sen jobb imorn och ledig i helgen. SKÖNT! på Lördag blir det 50-års fest. Henriks farbror fyller år.
Blir lite förfest här hemma hos oss tror jag, kanske blir lite kubb o så ute på den stora gräsmattan som finns snett utanför oss. Mysigt.

just ja! igår kom mina efterlängtade skattepengar! ett 5-siffrigt belopp smög sig in på mitt konto! me like!
nu ska de shoppas till lägenheten. Köksbord+stolar, tapeter kanske nåt mer fint..
Kommer bli så fint så.. dessutom ska jag ta tag i mig själv o köka mig en bikini... ska försöka spara lite o kanske betala in CSN för augustimånad så man slipper det då.
ska försöka snåla med extrapengarna.. :) lycka till!

snart ska jag, henka, elin o Jonte åka till Göteborg. förhoppningsvis sista helgen i juni.
Åker bil ner o så tältar vi lr letar på ett billigt vandrarhem. Går på lisberg, käkar o dricker gott o har det allmänt trevligt. Hoppas på fint väder!

nu lär jag äta upp min frukost som består av en banan o 2 äpplen. sen jobb!

ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, lite färg har man åtminstone fått iaf:) japp fotbollen såg man självfallet på, kan man ju inte missa:) kraaaam

2007-06-06 @ 22:35:47
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas att du får njuta lite av solen idag iaf gumman och inte behöver jobba i denna värme. kraaam

2007-06-07 @ 10:53:41
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0