Midsommar som var.

det blev en lugn midsommarhelg.

Fredagen spenderades med Elin, Jannika och Åsa. Käkade kanongod grillad kycklingfilé o sen massa mer på det. drack vin o snackade skit. jag elin o åsa knatade hemåtrunt halv 12. Sov hos elin o jonte kom hem full som en gris efter 2 nån gång. hahaha...

Sen upp o jobba på lördagen 9-15 hem, städa o så kom de lite folk, Elin, jonte, catalina, ida o micke. madde stannade hemma hon var alldeles för sliten sen fredagen lät de som. Det var en trevlig kväll.. Slutade dock ganska tidigt då vi tyckte att parken var sämst o alldeles för dyrt blev de massa mat för mej henka o cat här hemma. Mums mums. sen sängen..

Nu är jag ledig heeela veckan.. på måndag har jag nästa pass. SKÖNT! men då börjar jag på mitt vik oxå så då är alltså all ledighet för denna sommar borta känns de som. buu.

På lördag blir det inflyttningsfest i sala hos Elin o Jonte, kommer bli mkt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0