Söndag.

Så var söndagen här då. Helgen passerade med sitt lugn.
Idag ska vi ut till hanna o Patrik o hjälpa dom lite med huset sen ska jag åka o jobba kl 16.

Imorgon åker mamma och syster ner till Min andra syster i Malmö o hälsar på lilla Åke. :)
Undrar när jag ska åka ner, lutar åt början av augusti. vi får se.

På tisdag åker elin, jonte, Ida o Micke till Zakynthos. Dom komma bli bruna som galningar där nere o få njuta av sol och bad o GOD mat medans vi här hemma får stå ut med regnrusk, jobb o allt annat som hör till vardagen.
BORING!

Men förhoppningsvis kommer vi iväg nånstans i vinter o så får vi hoppas på att vi hinner få lite sol innan sommaren är över.

8e juli nu och det känns som det är höst. Undrar när det var riktigt fint väder sist, ingen blåst, klarblå himmel o stekande sol. jaa... får hoppas på resten av denna månad och augusti då helt enkelt.
kommer jobba så himla mkt nu i juli så de e bra att de e dåligt väder men å andra sidan vill ja ju ha fint när ja har mina lediga dagar :)

Nej, nu lär ja slita upp henka...

Kommentarer
Postat av: Nina

ja gud ja.. det var stor skillnad!.. de andra var mkt bättre..

2007-07-08 @ 13:08:58
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: maria

Hegerna passerar mycket fort...för fort. allt bra med mig, själv då?? nej ingen utgång nu i helgen, bara varit hemma i heby samt utanför och druckit lite vin. spelat spel osv. Har din helg varit lyckad? kraaam

2007-07-08 @ 16:57:45
URL: http://Mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0