Valborg, jobba hela dagen..

Sista april är här med allt vad det innebär. För vissa. inte för mig :( Jag ska jobba. 10.30 till 19.00 KUL!
Skulle hängt med syster idag o kalast, men icke... Plikten kallar. Nån måste ju sitta i kassan när folk ska köpa groggvirke.. Tyckte att ja kunde få jobba imorgon då eftersom denna dag blir förstörd, men de gick inte heller.. ARG!

Efter jobbet åker jag nog ut till Sätrabrunn och umgås med familjen Collin, tar de lugnt o bara hänger, kollar på brasan o busar med Klara.

Nej, lär göra mig iordning nu.

Hoppas att ni alla får en fin dag o Kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att din valborg blev trevlig efter jobbet stumpan, min var helt galet skoj:)

2007-05-01 @ 12:06:52
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0