Oj vilken kväll.

Hua lite småbakis idag.. mår lite illa så jag vågar inte äta nåt då blir det bara värre.
Hade jättekul igår. Blev lite förfest här hemma hos oss. sen gick vi ner till bilda. frågesport, musiktävling och god mat.. mycket trevligt. jag var dessutom grymt på att lösa en liten luring. Det var ett papper med massa mona-lisa bilder som var åt olika håll. man skulle vika den på en massa sett så det var fyra åt samma håll på båda sidorna... jag var grym.. fick göra åt 3 bord. hahaha...

nej nu ska jag vara bakis.... synd att jag inte klarar av värmen för tillfället. e grymt varmt...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, jag hade det trevligt igår:D, du också låter det som. Nu är jag hemma några timmar innan det ska bli jobb ige, eller hemma o hemma...hos mor o far snarare. Sitter här och njuter av solen samt passar på att äta:)

2007-04-15 @ 13:23:30
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0