Något av en paus.

Har inte skrivit sen i söndags. Har inte riktigt haft lust eller något o skriva om när det varit så himla fint väder. Igår jobbade jag dessutom.

18e april idag. Sommaren närmar sig och snart är det valborg. vad ska man göra då? Har verkligen inga planer alls.. Blir kanske uppsala på dagen. Vi får se. kanske blir så att man hittar på nåt med syster i hennes vänner. Länge sen man träffade alla dom nu. länge sen man träffade syster. Men snart kommer hon hem. På tisdag! då har hon varit borta i 3 månader. avundsjuk!
 
Igår satt jag o kollade på lite resor inför sommaren. Vi ska antagligen ta en vecka i grekland, förhoppningsvis med sällskap. Ska kolla upp när det var Stella och Adde kunde åka. Vilken ö det blir vet vi ännu inte. Henka skulle vilja åka tillbaka till Kos eftersom han jobbade där för x antal år sen. jag skulle oxå vilja åka dit men samtidigt vill jag åka till andra ställen där det är lite lugnare.. det är svårt. en öluff i Grekland en sommar kanske man ska sätta upp på schemat inför kommande somrar.

Idag blir det jobb igen. Har fått en del pass nu så det känns lite bättre. Ska stoppa något i magen o sen göra mig iordning för avfärd.

Kommentarer
Postat av: Jenny.V

HEJ!
JAG UTMANAR DIG OCH ALLA ANDRA TILL MIN KÄNSIDUTMANING!!!!

2007-04-18 @ 14:06:51
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, ja visst var vi söta:D

Hoppas att det går bra på jobbet nu gumman. kraaam

2007-04-18 @ 17:40:35
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Julia

haha gammal du är ;) näe men okej, jag ska sluta skolka haha. jo du förstår, jag går på en friskola och vi har inte lovdagar när alla andra skolor har det, utan
vi har bara de "riktiga" loven, och därför får vi sluta massa dagar tidiare. DET däremot är skitskönt i längden :D

2007-04-18 @ 18:11:55
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Maria

en lååång paus:) Hopaps du haft det bra dessa dagar nu när du jobbat osv. ha det så bra gumman och ha en trevlig fredagkväll! Jag ska strax iväg och fira bror min så ska börja göra mig ordning nu, kraaaaaaamkalas

2007-04-20 @ 16:06:23
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0