Hur ska detta gå?

Jaa, det är sol idag. Men det blåser även idag. Synd. Har drömt en jättekonstig grej inatt. Om personer man inte träffat på länge som man kanske har något otalt med. Usch känns inge bra med tanke på att jag ska ut i sala ikväll, det är påsk, alla är hemma över påsk och man kommer träffa folk man inte träffat på länge.  Undrar hur detta går. Haha.. nej då, nog ingen fara. Men var lite obekvämt när man vaknade..

Detta står på schemat.

Hmmmmmmmmm
fan. ja vet ärligt talat inte vad jag ska göra av dagen.
Eller jo, jag ska kila ner till ica nu o köpa lite frukost o kattmat. hihi.
Sen lär jag ta mig till bolaget, som faktist ÄR öppet idag. LYCKA! pallar inte o dricka sprit ikväll. I want wine.
Sen lär jag hitta nåt i min tomma garderob som jag skall bära ikväll.
Har inget att ha på mig, inget att ha på fötterna o inga idéer på hur håret ska vara, Eller jo det har jag men som vanligt har jag tappat bort det jag behöver för att fixa det, Jag är en slarvmajja! Ska nog ta mig ner i förrådet o leta sen.

Hade visst en del o göra, eftersom jag känner mig själv kommer jag skjuta allt och få stressa som en tok i slutändan, Alltid.

nån som känner igen sig? :)

Kommentarer
Postat av: julia

funkade våffeltången bra förresten? hoppas du får kul ikväll!

2007-04-07 @ 11:03:06
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0