Helgen som varit.

Denna helg har varit lugn. I fredags var Anna hit, vi åt god mat o vräkte i oss godis. Kollade på film, music and lyrics. Den var bra. Skrattade gott åt den då och då.

Lördagen var det 3,5 timmes jobb på morgonen/förmiddagen sen hem och kolla på grey's. Kvällen spenderade vi ute hos Hanna o Patrik, lekte med Klara, käkade pizza o så lånade Patrik hem playstation 2 från sina systersöner (lr hur man säger) o så lirade vi BUZZ. haha roligt spel. Ännu ett skäl till att köpa sig ett PS2. singstar o BUZZ, dessutom vill henka ha Guitar Hero som oxå hör dit. hihi.. kul!

Idag blir det jobb 15-19 trist med korta pass. ska man ändå åka dit så kan man jobba hela dagen, så känner jag.

Nej nu blir det frukost o ett avsnitt av Grey's!

Kommentarer
Postat av: Maria

låter som en trevlig helg. Nää, blir nog ingen fotboll för mig på tisdag, men lovar att jag ska tänka på saken ännu mer:) nej, nu ska det bli diska av för mig. kraaam

2007-04-22 @ 18:49:59
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

tror icke att det blir av för mig faktiskt. hehe.

hoppas stt du har haft en bra dag nu när du jobbat igen. Nu börjar det äntligen skina upp lite till vädret, kanon!

2007-04-23 @ 19:15:12
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0