Första dagen avklarad.

Sådär. då är man hemma igen då. Lite trött är jag då jag inte sov särskillt bra inatt.
Första dagen på ICA idag då. sjukt mycket att ta in men jag vet att snart sitter det mesta och man tänker inte så mycket på det. Lär väl försöka plugga in lite PLU-koder. haha..
Imorn är det dags igen, bara nöta nöta nöta.

Vad ska göras av denna dag då? Anna hade inte tid idag så henne får jag träffa en annan dag denna vecka. hanna o Klara kommer förbi en sväng sen tror ja o ska fixa lite med musiken till festen. Sen ska jag bara ta de lugnt tror jag. Henka får besök av en kompis från Uppsala så dom kommer väl hänga i studion kan ja tänka mig..

Nee. Soffan skriker. även magen. får se va man stoppar i sig...

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter ändå som första dagen gick smärtfritt för dig skönt:)Var det en annan tjej som började som heter Martina? Nu är jag hemma från skolan och är helt slut. Därför ska det snart bli sängen för mig en stund, men först måste jag till affären...Kraaam

2007-04-10 @ 14:32:11
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Lisa

cool blogg :D

2007-04-10 @ 14:57:14
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Case

Allu min lilla ica-tjej! Hihi. Jag vet precis hur d kanns me alla koder, och det ar som du sager de sitter snmabbare an man tror. Haha!! :) Hoppas att du kommer att trivas iaf och att du kommer kunna jobba mycke. Jag tror att jag far en lagenhet pa grona gatan. Tjihoooooooo! Massa puss o kram.,

2007-04-10 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0