En längtan efter mer.

Söndag idag. börjar jobba om ca 3 timmar. men nog om det.
Kollade min mail och läste nyhetsbrevet från Mondaybar där de hade länkat 2 videor från förra kryssen. Det var en ungerskt tv team som var där o gjorde en dokumentär så nu kollade jag den och självklart var man med vid ett par tillfällen. haha Trodde dom skulle klippa bort oss, men icke. Ioch med denna film + info om att dom släppt obetalda hytter till black&white kryssen blev jag oerhört sugen på att åka med på den. Henka nämnde det dessutom igår o det var då suget kom. aah skulle vara såå nice. 40 timmars till tallinn, fest kväll 1, sen går man antingen i land ett par timmar strosar runt i tallin som iövrigt är en sjukt mysig stad eller så festar man vidare på soldäck där det kommer bli ännu mer fest. Eller så sover man i väntan på kväll 2. Gaaah så sugen! JAG VILL ÅKA!!!

nu ska jag äta sen frukost, som vanligt... sen vet jag inte. kolla vidare på grey's skulle jag tro.. ååh det är så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0