Efterlängtad lön.

Nu på fredag får jag en efterlängtad lön. Hoppas bara att dom hann lägga in mina nätter så jag får med dom. Annars blir jag ledsen. Antar att jag kommer att jobba på fredagförmiddag, men efter det blir det en sväng in till Uppsala eller västerås.
Har en del att kolla efter. Bland annat kläder till 30-års festen på lördag, lite nytt smink (ögonskugga, foundation)
Ska köpa ett par springskor till min kära pojkvän och sambo (så han inte har nåt o skylla på längre när ja vill ha sällskap ut o springa) Dessutom kanske det blir en blender så man kan göra smaskiga smothies när sommarvärmen kommer.. Men vi får se först o främst vad de blir för slantar som ramlar in.
Själv tycker jag att jag har jobbat som en galning. Men det känna man ju alltid o sen är det ändå mycket mindre än man trodde..

Lär göra mig iordning nu, ska åka om en timme. magen kurrar..

Ha en fin måndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0