Dagens hurtbulle.

Yes.. börjar jobba om en timme. gick upp 7 idag o gick ut o gick med Elin. Hon är ledig idag o jag är en sån som verkligen vill sova så länge som jag kan. så det var hurtigt av oss. Sen blir det 10 timmars jobb stress hem o så fotbollsträning. träningen börjar 7 jag slutar jobba 7. Hoppas på att jag kan gå en kvart tidigare iallafall.. Skulle vara skönt.

min frukost tar mig tillbaka till gymnasietiden. Tekakor med skinka och gurka. bara päronfestisen som saknas.. Det var det som fick mig att överleva mina år på Ksk.. haha SÅ GOTT!
Funderar på att käka pannkakor idag på jobbet. blev så sugen på de nu när jag var ute o gick. MUMS.. hihi..

jaja lär göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej tekaka med leverpastej och så ska man peta bort gurkan, och päronfestis :)

2007-04-26 @ 20:41:36
URL: http://emelieeriksson.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0