flytt + flytt.

Jag är så ruskigt trött på blogg.se det går nästan aldrig att lägga upp bilder. Vet inte om det är fler som har det problemet men jag har tröttnat på det. Ska jag fortsätta skriva något så innebär det nog en flytt av bloggen. Jag återkommer med information angående det..
Igår skrev vi på kontraktet för nya lägenheten, det ska bli himla mysigt att flytta. Vi åker förbi där nästan varje gång vi är ute och åker och bara LÄNGTAR! Lite skadat kanske men jag ser verkligen fram emot att slippa Brynäs i vinter.
Solig lördag idag! Vi tänkte knata ner på stan och kanske ta en fika någonstans.. Ha en toppenlördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är trött på:



Blogg.se: Ja! Krångel och bök!

Brynäs: NO WAY!

2009-09-13 @ 13:40:48
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: Tes

Hahaha eve du är så söt! Har fixat en ny blogg o grejer men ska designas och göras fin innan jag börjar använda den:D

2009-09-13 @ 15:49:05
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0