Såja...

Tredje dagen avklarad, är trött som en tok på mornarna och har grymt svårt att komma upp, så ikväll lär jag lägga mig lite tidigare. Det går bra i studentsal nu. Provtagningar, pvk, dropp och en massa annat roligt. Gråter en skvätt av glädje när jag ser patienter som piggat på sig rejält och får gå hem..

Ikväll blev det Core för min del, träffade även på Lisa vilket tyvärr inte händer särskilt ofta numera. Tråkigt som tusan.

Idag skrev älsklingen på anställningspapper så nu är det klart! Om lite mer än en månad börjar han jobba här i Gävle och om lite mindre än en månad bor han här hemma på heltid. Jag längtar!

Ska slöa lite i soffan innan jag kryper in till sängen för att sova.. Så jag orkar med två dagar till på avdelning 111B.

Kommentarer
Postat av: elin

bara 2 dagar kvar? va fort det har gått..... Nu blir det jobb! ha det så bra.!

2009-03-19 @ 07:41:28
Postat av: tes

Elin: Nej, två dagar kvar till helg och sovmorgon. Har nästa vecka också :)

2009-03-19 @ 16:08:05
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Danne

Jag ska väl gratinera henka till jobbet! :)

2009-03-19 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0