KLAD HEST!

Vilken dag. Första dagen på avd 111B.. Och jag har haft det så jäkla bra idag. Fått se massor, göra en hel del och jag trivs verkligen kanon.

Jag avslutade dagen nere på operation där den trevlige anestisisjuksköterskan ville att jag skulle sätta Pvk. Alldeles skakig blev jag då jag enbart gjort detta på dockor innan. Men det gick hur bra som helst och jag fick beröm efteråt och han var mycket mycket nöjd med resultatet.

Det har hänt en hel del under dagen och jag längtar tills på torsdag då det är dags igen. I LOVE IT!  Min handledare är hur bra som helst och de andra på avdelningen är kanon de med. Imorgon är jag ledig, då ska jag på intervju på omvårdnaden i Gävle.. JIPPIE. Kompis, det går bra nu! Hoppas på jobb, hoppas på jobb, hoppas på jobb. Efter det blir det träning. Måste leta fram en massa intyg, har dock inget från Hebykommun.. Hmmm. Kan man bevisa genom att visa lönespec? haahaha.. Kommer ju inte hinna fixa fram innan morgondagen tyvärr, får komplettera senare helt enkelt.. Lär ta mig till skolan imorgon och skriva ut intyg på att jag läser till SSK.. mycket nu men det känns bra. Så bra!

Nu lär jag leta fram lite papper, om jag har några vill säga..



Klad Hest..



Kommentarer
Postat av: Nanny

Trodde också att det skulle vara intressant, men det var det inte! Det var ganska ovärt faktiskt.

Jag längtar som en tok, det ska bli så himla kul.

Ser verkligen fram emot det här.

Hur har du det då? Hoppas allt är bra!

Det går bra med pluggandet?

Kram

2009-03-03 @ 16:03:47
URL: http://honnanny.blogg.se/
Postat av: Linis

Åh dutti! Jag skulle bara ta bort en pvk och blev skakig av bara det! iiih :) vad har du för typ av pat? Gamla? Blandat? Jag blir avis på dig som känner sådär! Mina handledare är inte så bra, lite koko personal faktist haha. Jaja, om två timmar är det dags igen :)

2009-03-04 @ 11:30:58
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Meems

Jätteglad att du trivs så bra!

Det här blir ju super :)

Sjukhus är roligaste platsen att få vara på enligt mig - händer saker hela tiden.

Lycka till i fortsättningen!!

2009-03-04 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0