Båt. Kärlek. Vänner. Lycka.

Kryssningen var alla tiders! Bra musik, underbara vänner, kärleksbuss och en massa massa mer. För mig var det lite av rekord eftersom det var första gången som jag var igång igen dag nummer TVÅ. Trodde jag aldrig, var nog en del som blev förvånade. Båten var fin men alldeles för krånglig för min smak. Jag gick vilse varje gång jag skulle någonstans. SummerCruise i augusti blir 40h kryssning på gamla bettan (festival) Åka? ABSOLUT. Ingen aning om vad det blir för dj's men det blir nog sista kryssen... Torr jag..



Kalas i heby igår, lagom slitna och hängiga, kvällen spenderades här hemma, Sara joinade. Mycket mysigt med god mat, godis och lite ost och kex på det...


nu ska vi ut o traska o få lite frisk luft. Förhoppningsvis, har luktat pappersbruk hela förmiddagen.. huua..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mums oooooooooooost! :)

2009-03-16 @ 06:04:51
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0