Sovmorgon och viktiga samtal.

Även fast sängen var skönare än vanligt så tvingade jag mig upp för att ringa två "viktiga" samtal. Det ena gick fort och smidigt och tider bokades så snart har vi fina köksluckor. Det andra samtalet var jag 3a i kön på men fick sitta i kö i 13 minuter. Jisses. Mitt samtal tog kanske 40 sekunder. Fick dock ingen inbokad tid men jag skulle få en kallelse inom en vecka, alltid nåt ju. Så nu har jag två samtal avklarade. Nöjd!
 
Fyra timmar som ska slås ihjäl innan jag börjar jobba, slutar 21.15 idag och visst kan man lika gärna jobba när det är sånt här väder, bra att det är kväll också så man får lite OB. Vad ska man spendera dessa timmar med då? Eller 3,5 blir det ju eftersom jag måste cykla till jobbet, byta om och göra mig redo ni vet.

Midsommar är färdigplanerad nu. Torsdagkväll-Lördag spenderar vi hos våra fina vänner i Ljusdal, sen åker vi vidare upp till Hassela och spenderar ett par dagar med henkas halva familj. Det ska bli hur mysigt som helst. Jag längtar!


Hoppas på fint väder tills dess, det blir ju automatiskt lite härligare då :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Härligt! När jag ringde till telia senast fick jag sitta i kö i 53 minuter.. det var också kul :)

2009-06-11 @ 11:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0