Lonely...

Jahaja, då var det måndag igen, H jobbar och jag sitter ensam här och borde skriva klart sista examinationsuppgiften så jag får den ur världen.... Fint väder så jag vill åka och sola och bada!

Igår bestämde vi oss för att köpa sommarkort på fjärran höjder.. Dyrt som fan var det men ändå bra att ha.. Jaja, vi bor vid havet och allt sånt där, men det är kallt här uppe i bottenhavet plus att man måste ta sig så långt för att komma till en badplats.. Så därför passar det ypperligt eftersom det går fort att cykla dit.. 
Nackdelen är ju att man aldrig kommer få med sig någon dit de dagar som H jobbar och jag är ledig och vill bada.. Det är som sagt galet dyrt, förstår inte varför... Alltså kommer jag få spendera denna dag alldeles ensam där.. Lär nog ta och fixa en bok att läsa så man inte tröttna efter 20 minuter, vilket jag säkert kommer göra ändå.... suck suck. Kanske var det ett dåligt köp? Ne ja vet inte jag... 


Funderar på om jag ska skriva nåt på examinationsuppgiften innan jag sticker, måste ju få den klar denna vecka..


Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0